Browsing by Author "Cevher, Ezgi"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Bankacılık sektöründe müşteri beklentilerine yönelik bir araştırma(Uludağ Üniversitesi, 2012) Cevher, Ezgi; Öztürk, İbrahim DenizBu çalışma hizmet sektörü içerisinde yer alan bankacılıkta müşteri memnuniyetinin sağlanmasına yönelik bir araştırmayı içermektedir. Bu araştırmada banka müşterilerinin banka ve banka çalışanlarından beklentileri, bu beklentilerin önem dereceleri belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmanın bulgularında, bankaların hizmetlerine yönelik müşteri memnuniyeti ve bankaların hizmet yaklaşımları tartışılmıştır. Belirlenen çerçevede, müşterilere anket uygulanmış ve anket sonuçları SPSS programı ile değerlendirilmiş, farklılık analizleri yapılarak katılımcı gruplar arasındaki ilişkiler tespit edilmeye çalışılmıştır. Müşterilere yöneltilen anket sonucunda, müşterilerin banka çalışanlarından beklentileri arasında, personelin açıklayıcı bilgiler vermesi, personelin güler yüzlü olması, personelin başka bir müşteriye sıra önceliği vermemesi, bankada fazla süre sıra bekletmemesi, işlemlerin en kısa ve doğru şekilde sonuçlanması, personelin müşterilerle göz teması kurması, müşteri temsilcisinin telefon bankacılığına yönlendirmemesi ve şube girişinde yapılacak işlem için uygun birimlere yönlendirme yapılması, yüksek öneme sahip bulgular olmuştur. Araştırmada, müşterilerin duygu, düşünce ve beklentilerinin bilinmesi, banka ve müşterilerin ortak paydası olan hizmet kalitesinin geliştirilebilmesi hedeflenmiştir.Item İşyerinde tacizin pembe hali: Kadınların kadınlara uyguladığı mobbing(Uludağ Üniversitesi, 2015) Öztürk, Umut Can; Cevher, EzgiMobbing günümüzün iş dünyasında tüm kesimleri etkileyen örgütsel bir hastalıktır. Bu salgının etkisi altına aldığı en geniş kesim ise kadınlardır. Bu araştırmanın amacı, kadınların çalışma yaşamında özellikle diğer kadınlara uyguladıkları mobbingin mevcut durumunu tespit etmek ve altında yatan nedenleri irdelemektir. Bunun için her türlü konu ve kavram hakkında, kayıtlı yazarların yorumlarını içeren katılımcı sözlük kavramı altında değerlendirilen ağ sayfaları araştırma alanı olarak seçilmiştir. Bu sayfalarda yer alan “işyerinde birbirini çekemeyen kadınlar, kadın yönetici, kadınlar arası rekabet, kraliçe arı sendromu” isimli başlıklar taranmış ve bu başlıklar altında yer alan, toplamda 240 yorumdan mobbing kapsamında değerlendirilebilecek kayda değer 136 yorum içerik analizine göre incelenmiştir