Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi / Journal of Uludag University Faculty of Education
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/11452/5063
Browse
Browsing by BUU Author "Acuner, Ahmet Münir"
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Arjantin ve Türk Eğitim sistemlerinin karşılaştırılması(Uludağ Üniversitesi, 1991) Acuner, Ahmet Münir; Uludağ Üniversitesi/Necatibey Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü.Bu çalışmada, Arjantin ve Türk Eğitim Sistemleri amaç, yapı ve süreç boyutlarında karşılaştırılmıştır.Item Betimsel araştırma ve problem çözümü(Uludağ Üniversitesi, 1990) Vires, Ted De; Acuner, Ahmet MünirBu çeviride, betimsel araştırma ve problem çözümündeki basamaklann bir özeti verilmiştir.Item Filipinler eğitim sistemi(Uludağ Üniversitesi, 1991) Acuner, Ahmet Münir; Uludağ Üniversitesi/Necatibey Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü.Bu çalışmada, Filipinler eğitim sisteminin amaç ve yapı boyutlan özetlenmiştir.Item Milli eğitim bakanlığı ticaret ve turizm ortaöğretim okullarının 1978-1987 dönemindeki gelişimi(Uludağ Üniversitesi, 1992) Acuner, Ahmet Münir; Uludağ Üniversitesi/Necatibey Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü.Bu çalışma, Milli Eğitim Bakanlığı Ticaret ve Turizm öğretiminde okul öğrenci ve öğretmen sayılan ile harcamaların 1978-1987 dönemindeki gelişimini içermektedir.Item Norveç eğitim sistemi(Uludağ Üniversitesi, 1991) Acuner, Ahmet Münir; Uludağ Üniversitesi/Necatibey Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü.Bu çalışmada, Norveç eğitim sisteminin amaç ve yapı boyutları özetlenmiştir.Item Türkiye Cumhuriyetinde okur-yazarlık(Uludağ Üniversitesi, 1990) Acuner, Ahmet Münir; Uludağ Üniversitesi/Necatibey Eğitim Fakültesi.Bu çalışmada, Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş tarihi olan 29.10.1923'ten bugüne kadar geçen sürede, okur-yazarlık konusunda yürütülen çalışmalar özetlenmiştir. Ayrıca, 1980 yılında Devlet İstatistik Enstitüsü tarafından yapılan ve değerlendirilmesi tamamlanmış olan genel nüfus sayım sonuçlarına göre, nüfusun okur-yazarlık, yaş, cinsiyet, bitirilen son öğrenim kurumu ve son haftada tutulan iş bakımından görünümü verilmiş ve okur-yazarlık oranının yükseltilmesine ilişkin önerilerde bulunulmuştur.