Publication:
Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesinde Performans Yönetimi

Thumbnail Image

Date

2021

Authors

Arslan, Hasan

Authors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Bursa Uludağ Üniversitesi

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Kalite, bir ürün ya da hizmetin niteliğini ifade eder. Ulaşılmak istenen hedeflere nasıl varılacağı kalite dokümanlarında yer almalıdır. Kalite çalışmaları, ürün veya hizmetin geliştirilmesi sırasında planlama ile kontrol ve iyileştirme süreçlerini içerir. Üniversitemiz, bu çerçeve doğrultusunda ISO 9001:2015 Standardı’na uyumlu olarak kalite çalışmaları yapmaktadır. Söz konusu çalışmalar YÖK tarafından da denetlenmektedir. Burada, üniversitelerin akademik çalışmaları ile idari faaliyetlerine ilişkin süreçleri planlamak ve uygulama esaslarını belirlemek hedeflenmektedir.

Description

Bu sunum, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programında yürütülen bir ders için hazırlanmıştır.

Keywords

Performans yönetimi, Kütüphaneler, Kütüphanelerde performans yönetimi, Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesi

Citation

Arslan, H. (2021). Bursa Uludağ Üniversitesi Prof. Dr. Fuat Sezgin Merkez Kütüphanesinde Performans Yönetimi. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programı Sunumu.

14

Views

25

Downloads

Search on Google Scholar