1972 Cilt 1 Sayı 1
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11452/18833
Browse
Browsing by Author "Aksu, Yusuf Ziya"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Modanın pazarlama politikasına etkileri(Bursa İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi, 1972) Aksu, Yusuf ZiyaModanın tesir sahaları günümüzde çok sür'atli bir şekilde yayılmakta ve her geçen gün yeni tüketim alanlarında modanın derin etkilerine rastlanmaktadır. Çok eski yıllardan beri sadece kadın giysilerinde meydana gelen periyodik dalgalanmalar, bugün hangi tüketim alanına bakılırsa bakılsın karşımıza çıkmakta ve bizi bir çok çözüm arayan sorunlarla baş başa bırakmaktadır. Biz bu yazımızda pazarlama ile moda arasında mevcut ilişkilere değinecek ve moda fenomeninin pazarlamacıyı ilgilendiren yönünü ele alacağız.