2003 Cilt 2 Sayı 4
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/11452/20048
Browse
Browsing by Department "Fen Edebiyat Fakültesi"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Tarih bölümü öğrencilerinin projeleri(Uludağ Üniversitesi, 2003) Yüceer, Saime; Fen Edebiyat Fakültesi; Tarih Ana Bilim Dalı2. “Savaşın Tanıkları: Kıbrıs Gazileri Anlatıyor” “Savaşın Tanıkları: Kıbrıs Gazileri Anlatıyor” başlıklı proje, 2004- 2005 Dönemi II. Öğretim Tarih Bölümü 4. Sınıf öğrencileriyle “Cumhuriyet Dönemi Yerel Tarih Araştırmaları dersi bağlamında yönetimimde gerçekleştirilmiştir. Bu projede, Kıbrıs Barış Harekatına katılan kişilerden oluşan bir grup tanığın anlatıları yer almaktadır. Öncelikle projede yer alan tanıklara teşekkür ediyorum. Ayrıca burada bir örneğini sunacağımız projede görev alan ve özverili çalışmalarıyla hedeflerini gerçekleştiren öğrencilerime de teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum.Item Tarih bölümü öğrencilerinin projeleri(Uludağ Üniversitesi, 2003) Yüceer, Saime; Fen Edebiyat Fakültesi; Tarih Ana Bilim Dalı1. “Üniversitenin Oluşumunda Görev Alanların Anlatımıyla, Uludağ Üniversitesinin Kuruluş Öyküsü” “Üniversitenin Oluşumunda Görev Alanların Anlatımıyla Uludağ Üniversitesinin Kuruluş Öyküsü” başlığını taşıyan ve “Cumhuriyet Dönemi Yerel Tarih Araştırmaları” dersini seçen, Tarih öğrencileriyle, yönetimimde gerçekleştirdiğimiz bu projeyle, Uludağ Üniversitesinin Kuruluşunu, kurucu üyelerin anlatımıyla belgelemeyi hedefledik. Söyleşiler sonucunda Üniversitenin kuruluşu ile ilgili orijinal bilgilere ulaştık. Öğrenci merkezli olarak yürüttüğümüz söz konusu proje dahilinde gerçekleştirilen söyleşilerin metinlerine, “Atatürkçü Bakış” dergisinin Sözlü Tarih Köşesinde yer vererek Üniversitenin kuruluşu ile ilgili, ulaştığımız yeni bilgileri, okuyucularla paylaşmak istedik. Öncelikle projede yer alan tanıklara teşekkür ediyorum. Ayrıca projede görev alan ve özverili çalışmalarıyla hedeflerini gerçekleştiren öğrencilerime de teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Burada yukarıda adı geçen ve bir önceki sayıda iki örneğe yer verdiğimiz projeden bir anlatıyı daha sunuyoruz.